5.10.2014

Odottava tunnelma

En ole kadonnut mihinkään, loukkasin vain kättäni sen verran, että on ollut pakko ottaa iisisti. Onneksi vaiva ei ole estänyt haaveilemasta eikä suunnittelemasta ja olen pinonnut niiden innoittamana yhtä sun toista odottelemaan parempia aikoja. Ja tietysti on kierretty kirpputoreja villavaatteiden toivossa.


Minulla on lähiaikoina luvassa niin lomaa kuin pakkolomaakin, joten käsi saisi ymmärtää ns. yskän ja toimeentua "pelikuntoon". Tässä on huilattu jo ihan tarpeiksi.

10 kommenttia:

  1. Käsivaivaa on näköjään liikenteessä. Hyvä idea tuo haaveilemalla kuntoon, siis sitäpä tehkäämme :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Epidemia se on, siltä näyttää.:) Onneksi haaveileminen ei satu!

      Poista
  2. Käsivammasena oleminen on kyllä yhtä tuskaa. Kumma juttu että kun ei saisi tehdä mitään niin ideaa pukkaa ovista ja ikkunoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan oikeasti pitäisi perustaa semmoinen vihko, johon laittaisi ideoita ylös. On mulla niitä, mutta siis semmoinen, johon tulisi LAITETTUA jotain ylös. On ihan käsittämätöntä, miten ne hyvät ideat tulevat ja ilmeisesti myös menevät, koska ei niitä enää jälkeen päin muista. Nytkin olen ihan satavarma, että mulla oli joku fiksu ajatus pari päivää sitten, ja missähän se on nyt... Joo, mun tilenne oli jo parempi ja vedin tänään ihan reippaasti sitä tuubivenettä SuperParkissa pienemmälle lapselle mäkeä ylös ziljoona kertaa, mutta nyt tuntuu, että ehkä ei olisi kannattanut. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, niin se on.

      Poista
  3. Mulla on päinvastainen tilanne. Ei yhtään uutta ideaa tähän osoitteeseen enää tänä vuonna, kiitos. Jos niin onnekas olen, niin saan kaikki varastot (ml jakkupukukankaat) joulukuun loppuun nurkista pois, pitokuntoisina, ei korjattavina etc. Ei mitään keskeneräistä. Samoin kaikki kaapit on muutosten pyörteissä jyllätty moneen kertaan. Ei mitään ylimääräistä. Työtilanne on kinkkinen seuraavan vuoden, pitäisi olla kahdessa maassa yhtä aikaa - ja hommia tulee muutaman päivän varoajalla. OP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei yhtään uutta ideaa! Hemmetti, että teikäläistäkin pidetään työrintamalla tiukilla. Olen lukenut vasta jokusen artikkelin, jossa alasi ihmiset puhuvat ns. suoria sanoja työkuvioistaan, niin sen kautta en yhtään ihmettele. Toivotan vain hirmusti tsemppiä ja. niin kamalalta kuin se kuulostaakin: mahdollisimman vähän harrastuksiin liittyviä uusia ideoita. Mutta jos se joulupukki toisi sitten kontillisen uusia ensi vuodeksi?

      Poista
  4. Mälsää, että kätesi on kipeänä! Nyt juuri, kun alkaa parhaat ajat neulonnalle. Lepuuta käsi nyt kerralla kuntoon, ettei suotta pitkity säryt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta! Mulla leikkasi terävä lasi oikean käden sormea ja sitä on paranneltu. Viilto tuli hankalaan kohtaan, haava ei ole meinannut pysyä kiinni ja kipuilee. Mutta nyt alkaa tuntua, että voiton puolella ollaan. Ei ole enää vaaraa lankojen värjäytymisestä kauniin punaisiksi.;)

      Poista
  5. Samoissa tunnelmissa täällä, tosin ei kipujen eikä käsien takia. Mutta odotan. Että saisi työn tehtyä ja pääsis keskittymään neulomiseen. Kohta, kohta... Paranemisia kädelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli hirmuinen tekemisen meininki viime kuussa ja kun jouduin pitämään pikkupaussia ensin töiden ja sitten käden takia, mojo on tipotiessään. Ihme hommaa! Mutta kyllä me vielä täältä noustaan!

      Poista