20.7.2014

Oi Emma, Emma

Sen verran on helle pehmentänyt pääkoppaani, että aion ryhtyä hullunrohkeisiin puuhiin.


Minulla on ollut iät ja ajat Emma-tuoli, jonka verhoilukangas ei silmää hivele. Eilen iskin maakunnissa pyöriessäni paikallisella kirpputorilla silmäni sen verran leuhkaan kankaaseen, että pienen tuumailun jälkeen päätös oli selvä: siinä olisi Emmalleni uusi takki, kun vain uskaltautuisin hommiin. Olen aika täpinöissäni, mutta samalla pelottaa, koska en ole kovin kokenut verhoiluhommissa. Leikkaan varmaan ensin jostakin lakanasta kaavat ja katsotaan sitten, miten käy. Peukaloitahan tämän tuolin kanssa on jo pyöritelty tarpeeksi.

11 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eikös vain? Kunpa onnistuisin, eikä menisi paskarteluksi. Mulla on ompelun kanssa nykyisin aian vähän turhankin jännää.

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  2. Rohkea rokan syö, upea kuviollinen kangas antaa jotain anteeksikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jospa todellakin olisi niin. En aio kauheasti stressata kuvioiden kohdistamisella, koetan muuten selvitä kunnialla.

      Poista
  3. Oi miten upea kangas! tee eka lakanakankaasta kokeiluversio?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mun pitää tehdä. Ja just siivosin kangaskaappini ja vein jos sun mitä tähän hommaan ihan kelvollisia kankaita Konttiin. Pah.

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Minä niin toivon. Olen vitkutellut tuon tuolin päällystämistä jo vuosia, mutta nyt on pakko yrittää.

      Poista
  5. No niin, raporttia jäämme odottelemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, tämä päivä meni rannalla, joten kauhealla kiireellä raportointi ei taida sujua. Lomatempolla mennään säiden muikaan.:)

      Poista