11.5.2014

Oops!

Jotta itsekseen ja odottamatta ilmaantunut blogitaukoni ei venähtäisi turhan pitkäksi, tulin hieman huutelemaan. Käsitöitä ei ole, paitsi niitä kesken olevia vanhoja. Minulla on menossa jokin kaikkeen väsähtäminen, minkä lisäksi olen potenut reipasta niska- ja hartiajumia. Yksi innostuksen hetki oli, mutta siihen ei tietenkään löytynyt mistään tarvittavaa Oikeaa lankaa. Sitten sekin meni.


Sekin saattaa jarrutella, että olen jämähtänyt tähän laukkuun. Tässä viimeisin versioni. Kassi oli jo miltei valmis, mutta keksin sitten purkaa ja vähän leventää. Ja koska olen pässinpää ja jukuri, niin en tietenkään aloita uutta, ennen kuin tämä piina on ohi.

Ja heille, jotka ovat kyselleet Instagram-tilini perään, niin siinä se nyt sitten on. Sivupalkissa.

6 kommenttia:

  1. No voi jukuripukuripässinpää sinua. Jumituksiin auttaa yleensä lepo. Ja konjakkihömpsy. Huomasin viikolla jierojalla käydessäni että on taas tullut neulottua, sen verran kipeää kävi kyynärvarteen. Onneksi ei ole vielä menty jännetupin tulehduksen puolelle. Ja silti pitää neuloa. Että yks pässinpää se täälläkin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meissä on kieltämättä paljon samaa:D Minä tarvitsin varmaan sellaista rehellistä fyysistä työtä ja liikettä kaiken päätteellä roikkumisen vastapainoksi. Olen rymsteerannut päivän, eikä se ainakaan vielä tunnu paljoa vastaavan - eli voisiko tehdä jopa hyvää? Sulla on ollut kieltämättä hyvä flow neuleiden kanssa. Se vaatinee veronsa?

      Poista
  2. Minulla auttaa taukojumppa & kuumavesipullo. Tosin minä en ole mitenkään maaninen käsitöiden tekijä.
    Tuosta laukusta tulee hieno. OP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, jospa siitä tulisi hyvä. Minulla on krooninen vaiva, joka ärtyy aika ajoin. Ei kestä varsinaista leipätyötäni eikä sitten välillä mitään muutakaan. Pitäisi hoitaa asiaa säänöllisemmin, mutta hyvinä hetkinä ongelma unohtuu.

      Poista
  3. Jämähdysvaihe kyllä tylsistyttää. Mulla on meneillään tervetullut paussi käsitöistä, mutta vähän ristiriitainen mieli, kun multa aika liikuttavasti pyydettiin uutta pehmoelukkaa.

    Kassistasi tulee hieno.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuommoisesta pyynnöstä ei raski kieltäytyä.;)

      Poista