30.6.2013

Hei, iskä,

otahan rillit mukaan, kun tulet seuraavan kerran vieraisille. Minä luulen, että tätä kaunotarta pitää hieman tutkailla.


Kohtalo päätti, että se on sitten jalkalamppu eikä pöytälamppu. Olkoon niin. Ainakin se on riittävän pramea tarpeisiini. Ja monesta veikkaa, että kun lakkaan hakemasta niitä lampunvarjostimia, niin löydän vielä sellaisenkin?

Edit. Sain Iloisesta Vyyhdistä Kiitä/Kehu/Hehkuta-tunnustuksen, kiitos siitä! Teemaan liittyen kiitän ja niiata niksautan Soilelle, sillä hän hoksautti ystävällisesti, että maailmassa on myös tämmöistä. Arvaatte varmaan, että olin pakotettu toimintaan.

8 kommenttia:

  1. Susanna: Kiitos. Lamppu toimii, mutta siinä on maadoittamaton pistoke ja johdossa on jotakin hassua, mikä pitää tarkistuttaa. Jotkin sähköosat eivät ole lampun henkiset, pitää tilata uusvanhaa jostain nettikaupasta tilalle. Mutta joo, onhan se kultainen, mutta kyllä se hiukan särmää antaa tähän latteuteen tässä huushollissa.;) Jos vaikka makkariin, kun on noin romantico?

    VastaaPoista
  2. Tosi löytö! Hieno!! Haen itsekin jalkalamppua, yksi löytyi, mutta emmin liian kauan ja meni sivu suun, joten etsintä jatkuu..

    VastaaPoista
  3. Voi juma miten makea! Mulla on ihan muutamakin valaisinvanhus ja sähkäri on tehnyt niihin uudet tsydeemit- tämä sen jälkeen kun yksi 50- lukulainen poksahti ja kehitteli parit liekit katon rajassa ensteks. Ei enää riskejä, dänks.
    Ehdottomasti lankapäällysteiset sähköjohdot tuohon muruseen!

    VastaaPoista
  4. oooo, mikä lamppu! En ihmettele, että nappasit itsellesi :)

    VastaaPoista
  5. Rouva Hyrskyn Myrskyn: Jospa tulisi sielläkin vastaan. Minä olen nähnyt täällä useampiakin kivoja jalkalamppuja, mutta olen ollut niille hieman nyrpeänä, kun tarkoitukseni on ollut kaiken aikaa löytää jotain muuta. Tämä oli kuitenkin sen verran leuhka kaveri, että kun näin sen kirpputorilla, ajattelin, että tuo lähtee. Eiköhän sille paikka löydy, vaikka nyt seisookin tuossa hiukka orpona.

    WeirdRockStar: Minä olen myös oppinut tarkaksi äiden vanhojen kanssa. Tuo saa odottaa, että joku pro (iskä) sen katsoo ja sitten tilaan sille hieman tarviketta, mitä tarvii. Kyllä me saadaan lamppu iskuun!

    Peppi: Aika vähän mulla mitään näin prameaa on, mutta jokunen blingbling tekee pimeissä nurkissa terää.;)

    VastaaPoista
  6. Aikas kaunis on hän!

    Onko kuoret tuleet jo perille? Laitahan heti kuvai!
    Ite vähän haikailen niitä iPadin kuoria, mutta Oulun Energian lasku vähän hidastaa asioita...

    VastaaPoista
  7. Soile: Ovat tulleet, vaikka etanapostilla tulivat. Minun on tuo kolmas vasemmalta ylärivillä (you stand in your own light, make it shine). Otan enimmäkseen iphonella blogikuvat ja puhelimen takapuolen kuvaamiseen eivät vielä pentele ole kehitelleet appsia. Joten näytän varmaan livenä, jos tässä vielä joskus nähtäisiin.;)

    VastaaPoista