26.4.2013

Ja Kaffen uusi osoite on..

Kaffe Fassettin Tilkkutie -kirjan voittaja on selvinnyt. Aina hyödyllinen random.org arpoi voittajaksi kommentin numero 34:


 Anonyymi sanoi...
Mukana! Luen blogiasi säännöllisesti, on yksi suosikeistani, joita seuraan ja tietty ihastelen käsitöitä ja ideoita. Manta
21. huhtikuuta 2013 22.47
 Poista

Manta, hoi! Löydät sähköpostiosoitteeni vasemmalta, laitahan osoitettasi tulemaan, niin Itella pääsee töihin. Kiitos kaikille arvontaan osallistuneille!


Käsityörintamalla vallitsee euroalueen talouskurimukseen verrattavissa oleva taantumus. En tiedä, mikä vaivaa, mutta nyt ei kiinnosta enää virkkaaminenkaan. Pihalla sujuu onneksi paremmin. Olen tavannut koko joukon kastematoja ja pullean kimalaisen, joka selvästikin ymmärsi arvostaa pihaplänttini kukkavalikoimaa. Siilin mökissäkin on peräti kaksi kaverusta, mitä minä nimittäisin siilikokemukseni valossa jo jonkinlaiseksi ihmeeksi. Jos käsityömojo ei ala pikapuoliin palata, minä taidan vaihtaa alaa puutarhabloggaajaksi. Tosin sitä olen miettinyt, että mitäs ne semmoiset hommaavat sitten talvella?

PS. Uups, meinasi unohtua: olen saanut blogihaasteen sekä Elvenpathilta että Tarjalta. Kaunis kiitos molemmille!

9 kommenttia:

  1. Kesällä puutarhabloggaaja ja talvella käsityö-.thats it eiks jee :) minua ainakin kiinnostaa puutarhajututkin, ties vaikka tähän minun 'ei niin toimivaan viherpeukaloon' jäisi jotain oppiakin mieleen :)
    Ja niin, laitappas kuvaa siilikaveruksista? Siilit on vaan niin suloisia.

    VastaaPoista
  2. emmi: Itse asiassa otin kuvia siilikaveruksista, sen verran outo näky se oli. Nyt ovat kaikki siilit pihasta kaikonneet; tankkasivat masunsa täyteen ja ovat lähteneet riiaamaan. Aamusella oli tosin aika komea kakka terassilla - olisiko ollut peräti konkreettinen kiitos saadusta ravinnosta? Ja en minä ihan tosissani genren vaihdon suhteen ole, mutta jotenkin vain tuntuu tämä "käsityöbloggaaminen" typerältä, kun ei ole käsitöitä esiteltäväksi. Jokinlainen kriisi siis.

    VastaaPoista
  3. Oooo no äkkiä niitä kuvia sitten ja vaikka siitä kikkareestakin.siileissä on vain sitä jotain.

    Kriiseily on ihan hyväksi aina välillä.sehän pakottaa miettimään ja yleensä siitä seuraa vain hyvää.anna kriisin muhia siis ihan rauhassa.ja käsitöiden sijaan esittele ne siilet :)

    VastaaPoista
  4. Jos satut keksimään miten tästä syvästä käsityömättömyyden lamasta päästään ylös niin kerro! Mikä vitamiini on jäänyt ottamatta?

    Mä vaihtaisin heti nuo rääkyvät fasaanit siileihin. Ihan saisit monta yhdestä siilistä.

    VastaaPoista
  5. Soile: Sullakinko on semmoinen? Ehkä tämä ei sitten ole vakavaa.. En minä tiedä, mikä tähän auttaa. Tässä on kaikkea muutakin kurjaa päällänsä juuri nyt, jospa se minulla vaikuttaa ja ongelma loppuu, kunhan aurinko (ehkä) joskus paistaa taas tänne risukasaan. Siilit ovat ihania, mutta keväthuumassaan ottelevat minulta usein kukanvarret nurin eli ehkä fasaaneissa on puolensa. Vai sotkevatko ne kukkapenkit? Siilit ovat loppupeleissä aika kovia tappelemaan. Kävin muuten eilen pankissa ja sulla pitäisi kohta näkyä siellä sitä valuuttaa.

    VastaaPoista
  6. outi: fasaanit tonkivat kaikkea, ja tykkäävät kaikeasta kiiltävästä. Ja jos siitä kiiltävästä näkyy oma kuva, niin sitten on varmuuden vuoksi hyvä hyökkäillä omaa kuvaa vastaan...

    Lisäksi pitävät pahaa meteliä. Että mieluummin siilejä kiitos.

    Aurinkoa sinne risukasaan!

    VastaaPoista
  7. Soile: Okei, annan periksi. Täällä oli kaksi fasaania, mutta ne joutuivat surman suuhun. Muistan kyllä säikähtäneeni hiiteen, kun ne joskus hihkaisivat tuossa pihamaalla, joten ehkä jokin aavistus tuskastasi minulla on.:D

    VastaaPoista